175 ANIVERSARI COL·LEGI D’ADVOCATS

Fondo copiaEL DEGÀ DE L’IL·LUSTRE COL·LEGI D’ADVOCATS DE SUECA

Té l’honor de convidar-vos als actes de commemoració dels 175 anys de la fundació del Col·legi que presideix, que tindran lloc el dia 10 de juny de 2016.

Jesús Salvador Muñoz i Carrasquer aprofita l’avinentesa per reiterar-vos el testimoni de la seua consideració personal.

PROGRAMA D’ACTES

A les 18:30 h.    Saló de Plens de l’Ajuntament de Sueca:

1.- Entrega de la Medalla d’Or de la ciutat de Sueca a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sueca per l’Ilmª Sra. Alcaldessa Raquel Tamarit i Iranzo.

2.- Laudatio a càrrec de l’Ilm. Sr. Francesc Gamero i Lluna, Subsecretari de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

A les 20:00 h.     Claustre de la Casa de Joan Fuster de Sueca:

1.- Inauguració dels actes de commemoració del 175é aniversari, per l’Excm. Sr. Jesús-Salvador Muñoz i Carrasquer, Degà del Col·legi d’Advocats de Sueca.

2.- Presentació del llibre “El Col·legi d’Advocats de Sueca. Fundació i primers anys de vida”, de Carles Tormo i Camallonga, a càrrec de l’Excm. Sr. Joan Maria Tamarit i Palacios, ex Degà del Col·legi d’Advocats de Sueca.

3.- Entrega de la Medalla al mèrit en l’advocacia de la Comunitat Valenciana del Consell Valencià de Col·legis d’Advocats, pel seu President, l’Excm. Sr. Mariano Durán i Lalaguna.

Descarrega 175 aniversari icasueca